Bio 2009

En lista på de filmer jag såg på bio 2009. Alla filmer är betygssatta med upp till fem tassar. För de filmer där jag skrivit en recension så finns en länk till denna.

Mellan väggarna
Gomorra
De ofrivilliga
Unge Freud i Gaza
Mammut


Drottningen och jag
En liten film om Olle Ljungström
Jag har älskat dig så länge 
Am I black enough for you
Ebbe - the movie


Shopaholic
The rocker
Wallander
The secret life of bees
How to lose friends and alienate people


Le voyage aux Pyrénées
La vie moderne
Sjunde himlen
Hälsningar från skogen 
Roman de gare


99 francs
Waltz with Bashir
Slumdog millionaire 
Star Trek 
Kortfilmsmaraton på Zita


Coraline och spegelns hemlighet
Granatäpplen och myrra
Séraphine
Antichrist
The proposal


Lake Tahoe
Allt för henne
Augustilunch i Rom
The ugly truth
Män som hatar kvinnor


Beck
Still walking
Il divo
Musée haut musée bas
Young Victoria


Agathe Cléry
Inglorious basterds
Videocracy
2012
Welcome


Away we go
Behandlingen
Paranormal activity
Teza
The imaginarium of dr Parnassus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0