Att skriva eller inte skriva

Man kan tydligen inte ändra ett smsblogginlägg i efterhand. Även om jag kan ändra texten här i programmet så händer det inget med det som publicerats. Mystiskt. Jag skulle skriva att duschkrämen hette the Royal Wedding Edition men det verkar inte dyka upp. Och sedan är det ju problem med rubrikerna, att det inte går att styra vad som ska bli rubrik och vad som ska bli själva texten. Och vissa mms läggs inte ut, jag försökte t.ex. lägga ut ett foto på Ingegerd Palm, Socialstyrelsens verksamhetscontroller, som vi firade av i onsdags inför hennes pension. Hon har verkligen varit en klippa för mig i mitt jobb under alla år. Oavsett vad vi har ställt till med i krångliga finansieringslösningar och hundratals uppdrag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0