Att göra

För många bollar i luften just nu så jag samlar min att göra-lista här där jag snabbt kan nå den.


# sätta mig in i Zitas ekonomi - påbörjat

# kontakta alla Folkets Bio-avdelningar som svarat på mitt mail om samarbete

# kalla samman alla på Zita som vill göra ett fanzine

# dokumentera mina fanzine-idéer

# skriva myndighetsstyrningsuppstramningsmail till enheten - påbörjat

# göra en översikt/tidsplan för myndighetsstyrningen 2010 och framåt

# förankra och börja använda uppdragsmall och uppföljningsmall

# systematisera styrningen av SoS

# läsa budgetpropositionstexter inför opponentmöte 17/5

# förbereda mål- och resultatdialog med SBU före 17/5 - klart

# prognoser för alla anslag 2010-2014 klara före 17/5 - påbörjat

# har över 1100 mail i inkorgen på jobbet, mail som måste hanteras på något sätt. gå igenom minst hälften innan semestern!

# förbereda resan till Göteborg (18-19 maj) - packning och mitt föredrag
# uppdatera vem gör vad-listan för Zitas styrelse

# förbereda mötet med Finansdepartementets statssekreterare

# budgettexter till SK 17/5

# protokoll från styrelsemötet klart senast 15/5 - påbörjat

# förbereda grillkvällen 23/5

# Västerås om Elektrabesök 12 juni - påbörjat

# definiera redaktörsskapet för budgetpropositionen och kontakta berörda

# skapa ett budget- och styrningsnyhetsbrev för enheten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0