Tokyofoton

Den här veckan är det ett år sedan jag var i Tokyo. Dessutom har jag glömt att publicera veckans foto på sistone, så jag kombinerar detta med att lägga ut lite foton från Tokyo.


Tjejer i traditionell klädsel, i en galleria.



Jag förstår inte riktigt vad skylten betyder....


Speciell arkitektur på Odaiba, en ö byggd på sopor.


Odaiba - pariserhjul och förarlösa tåg.


Bron mellan Odaiba och Tokyo


Samma bro, och en frihetsgudinna.


Traditionellt tempel


Toalett med specialspolning, musik, värme m.m.


En galleria uppbyggd som en medeltida italiensk stad


Fågeln sitter upp och ner, av någon anledning.
Körsbärsträden blommade vackert när vi var där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0