Att göra-listan

En del har i alla fall blivit klart och finns därför inte på denna lista. Annat har jag påbörjat, och jag har nog glömt en del så jag måste kolla upp det och fylla på.
Om tre veckor har jag semester!

# sätta mig in i Zitas ekonomi - påbörjat

# kontakta alla Folkets Bio-avdelningar som svarat på mitt mail om samarbete - påbörjat

# kalla samman alla på Zita som vill göra ett fanzine - påbörjat

# dokumentera mina fanzine-idéer - ständigt pågående

# skriva myndighetsstyrningsuppstramningsmail till enheten - omarbetat, genomgång på enhetsmöte etc.

# göra en översikt/tidsplan för myndighetsstyrningen 2010 och framåt - klart!

# förankra och börja använda uppdragsmall och uppföljningsmall

# systematisera styrningen av SoS - påbörjat

# har över 1100 mail i inkorgen på jobbet, mail som måste hanteras på något sätt. gå igenom minst hälften innan semestern!

# uppdatera vem gör vad-listan för Zitas styrelse - påbörjat

# Västerås och styrelsen om Elektrabesök 12 juni - påbörjat

# definiera redaktörsskapet för budgetpropositionen och kontakta berörda - påbörjat

# skapa ett budget- och styrningsnyhetsbrev för enheten - påbörjat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0