Att göra-listan (uppdatering)

En del har i alla fall blivit klart och finns därför inte på denna lista. Annat har jag påbörjat. Jag har nog glömt mycket. Jag vill inte se listan växa!

# sätta mig in i Zitas ekonomi - ständigt pågående 

# kontakta alla Folkets Bio-avdelningar som svarat på mitt mail om samarbete - påbörjat

# kalla samman alla på Zita som vill göra ett fanzine - påbörjat, behöver maila dem igen

# dokumentera mina fanzine-idéer - ständigt pågående

# skriva myndighetsstyrningsuppstramningsmail till enheten - klart!

# göra en översikt/tidsplan för myndighetsstyrningen 2010 och framåt - klart!

# förankra och börja använda uppdragsmall och uppföljningsmall - påbörjat, fortsätter i höst

# systematisera styrningen av SoS - påbörjat

# har över 1100 mail i inkorgen på jobbet, mail som måste hanteras på något sätt. gå igenom minst hälften innan semestern! nu har jag gått igenom massor men fått in nya så jag har 1 250 mail som måste hanteras.

# uppdatera vem gör vad-listan för Zitas styrelse - ständigt

# skapa ett budget- och styrningsnyhetsbrev för enheten - påbörjat, första utskicket gjort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0