Universal Studios

Det tar tid att ladda upp bilderna, det är därför jag ligger efter mycket med att beskriva var jag har varit. För några dagar sedan så var vi på Universal Studios. Vi åkte bl.a. en rundtur bland en mass a kulisser som jag kande igen Fran filmer. Och Wisteria lane Fran Desperate housewives. Dessutom ett King Kong-aventyr I 3D eller om det var 4D. Vi fink se det I forvag, det hade premier nagra dagar senare. Jag blir Galen! Amerikanskt tangentbord. Rattar Mina ord pa fel satt. Och forstas inga a, a och o, om ni for star vad jag meaner.nu orkar jag into ratta den langre. Ha! Jag hittade det, kunde fixa det nu sa att det inte rattar fel. Jag anvander Jimmys nyinkopta iPad. vi fick tag pa den till sist, efter tusen besvar.

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Det fungerar helt utmärkt att skriva med svenska tecken på iPaden, även om man får göra några extra knapptryckningar!

2010-07-03 @ 09:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0