Los Angeles-foton

Vill se musikalen, men fick nöja mig med lyktstolpen.



Ekorre utanför hotellet



Vårt hotell, väldigt nära Hollywood Boulevard



Beverly Hills kanske är coolt, men att posera framför skylten måste väl anses rätt så töntigt. Men jag står för det!



Rodeo Drive. Allt jag köpte där var en flaska vatten.



Utsikt från berget bredvid Hollywoodskylten.





Och där var den till sist, efter att vi slingrat oss uppför många backar och åkt förbi massor av fantastiska hus (varav en tredjedel tycktes vara till salu - finanskrisen slår hårt i Hollywood). Närmare än så här kom vi inte med bil.



Santa Monica





Kodak Theatre, där Oscarsgalan hålls



Mann's Chinese Theatre på Hollywood Boulevard



Michael Jacksons stjärna på Hollywood Boulevard.



Skymning över Hollywood



Vackra blommor i Venice



Venice med sina vackra hus och kanaler





Hollywood Boulevard igen



Utanför Mann's Chinese Theatre har många stjärnor gjort hand- och skoavtryck. Gillade den här mest för att det var hästskoavtryck och pistol på den också.



Min Star Trek-favorit har såklart en stjärna på Hollywood Boulevard!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0