Aj aj aj

Pad. Ja, jag kunde inte motstå att skaffa en själv så jag köpte en iPad. Dyrt, kanske onödigt men väldigt roligt. Jag har precisnfått igång den. Nu kan jag blogga för fullt. Skulle vilja ha fotoprylen till så att jagnkan lägga in foton direkt i min padda, men den går inte att få tag på. Det är ju kö för iPad. Jimmy beställde en i San Diego men den kom dagen efter att vimåkt. Samma sak i LA. I Vegas beställde han en som skulle komma till San Francisco, dit vi skulle anlända 2 dagar senare. Men den gången kom den dagen efter och de vägrade hålla den till måndagen. Killen i Vegasbutiken tyckte synd om oss och jag fick ringa på nya iPhone 4 för att böna men SF-butiken sade nej ändå. Då fixade Vegaskillen en iPad till Jimmy. Någon blev utan. Jimmy beställde en till SF ändå och det var den som kom idag. Det känns som om jag gått med i en sekt. När jag hämtade min iPad så sade säljaren grattis till mig. En annan säljare gick förbi och även han gratulerade mig. Jag tillhör alltså de utvalda nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0