Teater 2009

* Carola och jag
* Caution (Bounce på Orionteatern)
* Karlsson
* Selma och Ågust
* Döden i Thebe

* Skattkammarön (Moment:Teater)
* Monsterkabinettet
* En midsommarnattsdröm
* Lång dags färd mot natt
* En sorts Hades/Kliniken (Teaterhögskolan)

* Ta inte i så att du kräks
* Figaros bröllop (Parkteater)
* Älskaren (Parkteater)
* Shopping & Fucking
* Muntra fruarna i Windsor

* Scener ur ett äktenskap
* Änkeman Jarl
* De tre musketörerna
* Det anstår mig inte att göra mig mindre än jag är
* Naiv.Super. (Teaterhögskolan)

* Drömmen om Herrön (Killinggänget)
* Macbeth (Moment:Teater)
* Final
* Den girige
* Obesvarad kärlek

* Hållplats
* Jane Eyre
* Höstsonaten
* Onkel Vanja (Schtunk)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0