Menthe Claire, och bråteproblematiken

Nu har jag fått mina Menthe Claire från Frankrike. 44 påsar à 360 gram. Det ska väl räcka ett tag... Nu återstår frågan om var jag ska förvara dem tills jag ätit upp dem. Min lägenhet är alldeles för full av bråte. Bråten måste bort!!! Utom mintkaramellerna förstås. Jag måste göra en plan för att bli av med mitt bråte, i alla fall en stor del av det. Jag köper ju inte mycket nytt - inga kläder, inga skivor längre, inga filmer längre, faktiskt inte ens så många böcker längre. Inte mycket prylar alls. Men det räcker inte att det inte tillkommer något bråte, jag måste göra mig av med en hel del av den bråte jag har. Men var ska jag börja? Det känns nästan oöverstigligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0