Luxor

Idag är det ett år sedan mamma och jag åkte till Luxor. Jag tittade igenom lite foton därifrån. Här är några favoriter.


minaret i Luxor


Konungarnas dal


Nilen i solnedgången


Tidig morgon på Nilen


Karnaktemplet


Karnaktemplet


Karnaktemplet (pelarna är enorma! jämför med människan i fotot)


Gravmålningar


Tempel i Hantverkarnas dal


I templet i Hantverkarnas dal


Jag träffade en åsna och en kille i öknen


Hemma hos killen med åsnan


Killen med åsnan bodde bakom Ramsestemplet


Luxortemplet


Luxortemplet


Hotellets tak


Besök på badrumsfönstret


Kamelridning


En man på basaren


Nilen i solnedgång sista kvällen

Kommentarer
Postat av: Trampe

Den med SSM i traditionell klädsel är min favorit.

2010-02-10 @ 21:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0