Kulturbrist?

Relativt okulturell vecka förra veckan. Jag jobbade i och för sig på Zita på måndagen och såg till att andra kunde se bra film. På tisdagen var jag hos min faster och hennes man och diskuterade en hel del teater. På onsdagen var jag på bio och såg "Farsan", det får väl räknas. På torsdagen och fredagen tog jag det lugnt. På lördagen var jag hos Gun-Britt och såg Melodifestivalen (är det kultur?). Igår var jag med Maria och vi såg pilotavsnittet till den nya V-serien. Coolt!

Men den här veckan blir bättre kulturellt sett. Jag rivstartar ikväll med både teater och bio. Om vi småspringer lite från Brunnsgatan 4 till Parkbion så ska det nog gå bra att hinna båda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0