Klädsel: filmtema

Ska på en fest på lördag nästa vecka med klädsel: filmtema. Tips?

Jag kollade igenom gamla foton för att se vad jag har hemma, vad jag klätt ut mig till förut. Jag vill ju inte köpa nya grejer. Syrran tyckte att jag skulle klä mig som i 80-talfilmen "Girls just want to have fun". Och det kanske inte är en dum idé.



80-talskväll på Golden Hits



dito



Filmmaskerad, Livet är en schlager (samma kläder funkar)



krusigt 80-talshår



cowboyfilm?



finns det någon film med en älva med tiara?

Kommentarer
Postat av: Trampe

Översta bilden = knarkmatten?

2010-02-11 @ 13:50:43
Postat av: Jennie

Det skulle man kunna tro! Men jag tycker att jag ser mer ut som frireligiös extas. Carolamatten?

2010-02-11 @ 14:29:05
URL: http://kulturfrosseri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0