Min mobil

Min mobil lade av helt förra veckan. Det gick inte att få igång den. Jag har haft den i 1 ½ år och den började krångla efter ett halvår då först 0-knappen slutade fungera (lite opraktiskt, svårt att lägga in nya telefonnummer) och sedan stor bokstav-knappen. Senare under 2009 pajade inkorgen för sms. Kan bero på att jag hade ca 24 000 sms i den. Jag raderade hälften men det hjälpte inte. I oktober lämnade jag in telefonen och de tömde den helt. Men nu lade den alltså av igen. Kan den vara utsliten? Men om man får skicka 3 000 gratis sms per månad så måste ju mobilen klara det! I alla fall så var Tre mycket tillmötesgående. När mobilen inte var fixad efter ett dygn så fick jag en lånemobil. Ett par dagar senare var mobilen klar. De hade bytt skärm, front, tangentbord, uppdaterat den, ja det mesta verkade vara utbytt. Men det kostade ingenting. Får se hur länge den klarar sig nu då. Jag kanske måste lära mig att radera sms lite oftare....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0